Zwroty i Reklamacje

Zwroty

W sklepie simplesmall kupujący ma prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty zrealizowania (dostarczenia) zamówienia bez podania przyczyny. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od otrzymania zamówienia. Aby odstąpić od umowy, należy poinformować nas o tym w drodze jednoznacznego oświadczenia. W tym celu należy pobrać formularz odstąpienia od umowy dostępny tutaj, wypełnić go, a następnie

  • wysłać drogą mailową na adres reklamacje@simplesmall.pl LUB
  • wydrukować i dołączyć do zwracanego towaru

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Należy wysłać do nas zwracany towar w przeciągu 14 dni od dostarczenia. Zwrot środków nastąpi w przeciągu 14 dni od otrzymania przez nas zwracanego towaru. W przypadku odstąpienia od umowy zwracane są wszystkie poniesione przez Państwa koszty wraz z kosztami przesyłki zwrotnej do kwoty najtańszej opcji dostawy oferowanej przez nas na stronie. Zwrot płatności dokonywany jest w ten sam sposób, w jaki został dokonany, chyba, że kupujący wyraźnie zgodzi się na inną formę zwrotu. Zwracany produkt należy odesłać w stanie nienaruszonym, z kompletem metek, w oryginalnym opakowaniu. Towar noszący ślady użytkowania nie będzie podlegał zwrotom lub suma zwracanych środków zostanie pomniejszona o naruszenia wartości zwracanego towaru.
Zwroty należy kierować na adres:
Zuzanna Guba – simplesmall
Ul. Grójecka 23
05-660 Warka
Dodatkowe informacje na temat zwrotów produktów dostępne są w Regulaminie
sklepu.

Reklamacje

W przypadku, kiedy zakupiony przez Państwa towar okazał się wadliwy, mają Państwo prawo zareklamować go w oparciu o rękojmię. Prosimy o składanie reklamacji na adres mailowy: reklamacje@simplesmall.pl lub pocztowy: Zuzanna Guba – simplesmall, ul. Grójecka 23, 05-660 Warka.

Jeśli są Państwo konsumentem, sklep simplesmall odpowiada wobec Państwa tylko do wysokości złożonego przez Państwa zamówienia w ciągu roku od zamówionego towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów. Towar, który chcą Państwo zareklamować należy odesłać niezwłocznie na adres:
Zuzanna Guba – simplesmall
Ul. Grójecka 23
05-660 Warka
W opisie reklamacji należy podać: Informacje na temat przedmiotu, jaki chcą Państwo zareklamować; rodzaj i datę wystąpienia wady; żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; Państwa dane kontaktowe oraz numer konta na które żądają Państwo ewentualnego zwrotu środków.

Reklamując towar mogą Państwo żądać:

  • wymiany towaru na wolny od wad
  • obniżenia ceny bądź odstąpienia od umowy

W przypadku, kiedy zakupiony przez Państwa towar ma wadę, mogą Państwo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy chyba, że niezwłocznie wymienimy wadliwy towar na produkt wolny od wad. Zapis ten nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już przez nas wymieniany. Kupujący nie może skorzystać z reklamacji ze względu na wadę, jeżeli jest ona nieistotna. Zwracamy koszty wysyłki reklamowanego przez Państwa towaru do kwoty najtańszej formy wysyłki oferowanej przez nas na stronie. Mamy obowiązek ustosunkować się do Państwa reklamacji w przeciągu 14 dni od wpłynięcia jej wpłynięcia. Dodatkowe informacje na temat sprzedaży znajdą Państwo w Regulaminie sklepu.